رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی ولایی و خدایی بود

«حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی» شهید حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی ولایی و خدایی دانست و گفت: شهادت این سرباز ولایت، جهان را تکان داد و اگر می‌بینیم  تشییع عظیم چند ده میلیونی در کشور ایران و عراق برگزار شد برای این بود که  او دلداده خدا بود.
کد خبر: ۳۸۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ - 04February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و نماینده رئیس قوه قضائیه در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: از زمان ائمه اطهار(ع) تاکنون حکومت شیعه همچون انقلاب اسلامی در قالب نظامی همه‌ جانبه در ابعاد مختلف نداشته‌ایم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) از سال ۴۲ تا ۲۲ بهمن ۵۷ شهدای زیادی داد تا به ثمر نشست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه ما امروز امانت‌دار این نظام و انقلاب هستیم، افزود: اگر کوچک‌ترین کوتاهی داشته باشیم و یا به آنچه می‌توانیم عمل نکنیم، باید فردای قیامت پاسخگوی تک‌تک اعمال و رفتار خود باشیم.

بهرامی، شهید حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی ولایی و خدایی دانست و گفت: شهادت این سرباز ولایت، جهان را تکان داد و اگر می‌بینیم  تشییع عظیم چند ده میلیونی در کشور ایران و عراق برگزار شد برای این بود که  او دلداده خدا بود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ نظام از هر چیز دیگری واجب‌تر است، عنوان کرد: بهترین راه برای محافظت از این نظام، برخورد خوب با مردم، خوب گوش دادن به حرف‌ها و خوب جواب دادن به درخواست‌های آن‌هاست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: کمترین انتظار مردم از ما برخورد خوب است و اینکه حرف آن‌ها را خوب گوش بدهیم و آن‌ها را درست راهنمایی کنیم.

بهرامی  افزود: حضرت سیدالشهداء (ع) هستی خود را در راه خدا فدا کرد و خود را به خدا سپرد و می‌بینیم که امروز در قلب‌های تمام جهانیان جا دارد؛ سردار سلیمانی نیز زندگی ساده‌ای داشت و چون دلداده خدا بود در دل همه مردم جا گرفت.

ویتأکید کرد: وظیفه هر مسئولی از قاضی، نیروی نظامی و انتظامی گرفته تا مسئولان دیگر نظام این است که در راه خدا قدم بردارند و کارشان خدایی باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه باید همه حول محور محبت محمد و آل محمد(ص) باشیم، بیان کرد: اگر ما مردم را متفاوت از خود نبینیم و خود را تافته جدا بافته از دیگران ندانیم و عدالت داشته باشیم مردم به سمت ما می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار